Technická podpora

Získáním nového zákazníka naše práce nekončí. Právě naopak. Naším cílem je spokojenost všech našich zákazníků a jejich dlouhodobé využívání našich služeb. S tím samozřejmě souvisí také trvalý servis našich zařízení a další činnosti, které realizujeme dle přání našich zákazníků.


Pracovní týden
8:00 - 16:00
Víkendy a svátky
8:00 - 20:00

Všední odpoledne
16:00 - 20:00
Konzultace u zájemce o připojení zdarma zdarma
Technické posouzení zřízení nové služby
Zásah u oprávněné reklamace zdarma zdarma
Výjezd a odstranění závady na službě
Telefonická podpora / vzdálená správa 400 Kč/hod 600 Kč/hod
Účtovací intervat: 30 minut
(lze hradit kredity)
Zásah u zákazníka
servis na přání
600 Kč/hod 800 Kč/hod
Účtovací interval: 30 minut
(lze hradit kredity)
Marný výjezd
neoprávněná reklamace
400 Kč 500 Kč
V ceně je drobný zásah, např. zapojení adaptéru
(lze hradit kredity)
Výjezd k servisu
na přání zákazníka
100 Kč 100 Kč
Konzultace a oprávněná reklamace: 0 Kč
(lze hradit kredity)










Nezávazná poptávka

Vyplněné údaje nebudou poskytnuty třetí osobě ani použity pro marketingové účely.

Vyplněné údaje nebudou poskytnuty třetí osobě ani použity pro marketingové účely.






Nezávazná poptávka

Vyplněné údaje nebudou poskytnuty třetí osobě ani použity pro marketingové účely.

Vyplněné údaje nebudou poskytnuty třetí osobě ani použity pro marketingové účely.